Customer Experience Management

Se vejen til succes gennem kundernes øjne

Den grundlæggende vision hos Voxmeter er at gøre jer i stand til at se jer selv gennem kundernes øjne. Voxmeter har realiseret filosofien bag Customer Experience Management og skabt en række ledelsesværktøjer, som på forskellig vis bringer jer i unik nærkontakt med kunderne.

CEM Intelligence – kundebaseret forretningsudvikling

Lars AarupMed CEM Intelligence får du det ultimative indblik i, hvordan danskerne møder dig og dine konkurrenter. Her afdækker vi dine kunders og potentielle kunders adfærd, behov og planer. Vi kortlægger alle de kontaktpunkter, hvor kunderne møder dig på baggrund af dine specifikke produkter, services, indsatsområder og behov.

Med sammenhængende viden om kundernes oplevelser kan du prioritere i dine indsatser og se, hvordan de påvirker hinanden. Du får viden om, hvordan du kan tiltrække, vinde og fastholde flere kunder – samt hvordan du kan forudse markedet og differentiere dig fra dine konkurrenter.

CEM Intelligence

Al viden er tilgængelig på din egen online portal, hvor du kan følge dine kunders oplevelser løbende og i realtid – det vil sige, mens det sker. Nogle af de mest efterspurgte områder i vores kunders CEM Intelligence-analyser er kundeloyalitet, reklametest, produktperformance, brandperformance, behovsanalyse, konkurrentanalyse, synlighed, image, troværdighed og omdømme.

Sammensætningen i CEM Intelligence

CEM Economy forudser samfund, politik og marked. CEM Monitor giver dig unikt indblik i dine forhandleres markedsposition. Ønsker du den ultimative nærkontakt med kunderne, er løsningen CEM Intelligence.

CEM Intelligence bringer dig i tæt kontakt med kunderne. Læs mere her.

Vil du vide mere er du naturligvis velkommen til at kontakte mig.
Med venlig hilsen
Christian Stjer
Voxmeter: 70 20 23 24

 
 

Christian Stjer
Af Christian Stjer, adm. dir. Voxmeter.
Klik her for at gå tilbage til blogoversigten.


Min
Twitter

Min
LinkedIn

Voxmeter
Facebook

Tilmeld
Nyhedsbrev