Voxmeter indgår samarbejde med DI Bilbranchen

Share on FacebookShare on LinkedinShare on Twitter

 

Voxmeter skal fremover levere markedsviden om bilkunderne til danske bilforhandlere

Voxmeter og Bilbranchen har indgået et fast samarbejde, som giver Bilbranchens medlemmer adgang til et helt nyt analyseværktøj, der giver bilforhandlerne indblik i forbrugernes adfærd og skiftende præferencer i deres lokale markedsområde.

Formålet med værktøjet er at give danske bilforhandlere et analyseværktøj, som giver endnu bedre forståelse for deres egne kunder og for bilkøbere i deres lokale markedsområde”, forklarer Thomas Møller Sørensen, direktør i Bilbranchen. Værktøjet opdateres løbende med nye data og er meget let bruge. Med få klik kan forhandleren få et individuelt tilpasset markedsoverblik over egne og konkurrerende bilmærker indenfor et ønsket markedsområdet.

Bilbranchen og Voxmeter præsenterede analyseværktøjet

På to separate medlemsmøder den 12. og 13. april præsenterede Bilbranchen og Voxmeter CEM Cars for godt 100 af foreningens medlemmer. Indtil videre er der i CEM Cars Intelligence åbnet op for, at forhandlerne kan overvåge nogle helt grundlæggende trends om forbrugernes adfærd, behov og præferencer om bilejerskab. Eksempelvis hvor mange forbrugere, som i et givent markedsområde har planer om at købe enten en ny eller brugt bil inden for de kommende tre måneder samt hvilke bilmærker og biltyper de overvejer.

Interessen har været overvældende!

Flere forhandlere er sammen med Voxmeter allerede i gang med at få præciseret deres individuelle målgruppeprofiler, som kan forbedre deres markedsføringsindsats.

Direktør Thomas Møller Sørensen fra Bilbranchen, mener, at der nu er opfyldt et stort behov blandt bilforhandlerne for adgang til ny kunde- og markedsviden. Voxmeter afdækker alle tænkelige fakta om bilforbrugernes behov, ønsker, købsplaner, profiler, præferencer i relation til bilmærker og værksteder. Takket være samarbejdet med Voxmeter har bilforhandlere nu altid svar lige ved hånden.
 

Håndtryk
Christian Stjer adm. direktør i Voxmeter A/S, og direktør i Bilbranchen, Thomas Møller Sørensen, underskrev samarbejdsaftalen 27. april 2016
 
 
 

CEM Intelligence