Banker
 

Banker

Vi leverer Customer Experience Management
til Danmarks banker

Voxmeter har mange års erfaring med at levere analyser og Customer Experience Management (CEM) til banker. Derfor tilbyder vi CEM-løsningen, CEM Bank Intelligence. CEM Bank Intelligence er Danmarks mest omfattende og dybdegående kundeundersøgelse inden for bankmarkedet.

CEM Bank Intelligence – ledelsesværktøjet til unikke forretningsmuligheder

CEM Bank Intelligence bringer jer i nærkontakt med kunderne og bidrager til øget markedsforståelse blandt alle ledere i din virksomhed. I får indblik i mulighederne for forretnings- og kommunikationsudvikling samt viden om, hvordan I kan differentiere jer fra andre banker. Vi afdækker markedet af privatkunder – og fra 2015 også erhvervskunder.

Tiltræk, vind, fasthold og forudse flere bankkunder

I får opdateret viden om, hvordan danskerne vurderer jer og jeres konkurrenter – hver uge. CEM Bank Intelligence giver jer indblik i danskernes holdninger, behov og planlagte adfærd inden for områder som marketing, image, rådgivning, services samt en lang række underområder. I får struktureret og sammenhængende viden herom, så I nemt kan se, hvordan I kan tiltrække og vinde nye kunder, forudse markedet og fastholde de eksisterende kunder – samt hvordan I skal prioritere. Uundværlig viden, når I skal udvikle jeres bankforretning.

Få indblik i 48 forskellige touchpoints, hvor danskerne møder din bank

CEM Bank Intelligence afdækker 48 forskellige kontaktpunkter, hvor danskerne og dine kunder møder jeres bankvirksomhed. Disse er kortlagt på baggrund af grundig kortlægning af bankbranchens analysebehov. Blandt de touchpoints, der afdækkes, er blandt andet kundeloyalitet, reklameeffekt, rådgiverservice, produktoplevelse, image, serviceoplevelse og vigtighed.

Sammenlign din banks kundebalance med konkurrenternes – og zoom ind på årsager til udsving

Alle touchpoints akkumuleres til en ”CEM-score”, der udtrykker virksomhedens kundebalance. Med CEM-scoren kan du se kundernes samlede vurdering af dig i forhold til Danmarks øvrige banker. Det unikke ved løsningen er, at du ved udsving i CEM-scoren straks kan zoome ind på årsagen – derfor kan du se hvilke håndtag, der skal trækkes i for eksempelvis at øge den gode serviceoplevelse.

Online analyse og -rapportering

CEM Intelligence bringer orden i markeds- og kundeviden, der understøtter jeres mission, og rapporterer den nemt, struktureret og operationelt til de rette beslutningstagere. I får adgang til alle analyser i et brugervenligt analyse- og rapporteringssystem, der tilgås på en online portal – så dine analyser altid er tilgængelige.

Læs mere om dine muligheder med CEM Intelligence her.

CEM Danskerne

CEM Danskerne

Hent brochure

Hent brochure

Voxmeter lige nu

Voxmeter lige nu

Christian Stjer
Christian
Stjer