CEM Intelligence
 

CEM kan det, CRM ikke formår

Afstanden til markedet er fjernet

“If only you could see what I’ve seen with your eyes”, siger robotten til sin skaber i Ridley Scott-filmen “Blade Runner”. Den vision er nu blevet virkeliggjort med CEM Intelligence. Her kan I, gennem kundernes øjne, se alt, hvad jeres virksomhed foretager sig.

Nu skal du ikke længere kun stille dig tilfreds med kundeinformation via salgstal, rapportering fra sælgerne, fra den årlige imagemåling eller diverse markedsundersøgelser. Fremover er det dig, der er fluen på væggen i de afgørende øjeblikke, hvor kunderne møder jeres virksomhed. Du kan se tingene ske – mens de sker. Afstanden mellem dig og markedet er fjernet.

Det er ikke tilfældigt, at Customer Experience Management (CEM) vinder indpas på dagsordenen hos mange virksomheder. For kundeoplevelsen er og bliver en altafgørende faktor – både for indtjeningen og for virksomhedens samlede konkurrenceevne.

Customer Experience Management kan alt det, som Customer Relationship Management (CRM) ikke kan. Hvor CRM er virksomhedens registrering af virksomhedens relationer til kunden, er CEM kundens egen feedback på oplevelsen af virksomheden.

Kort sagt giver CEM jer viden om, hvad jeres kunder konkret oplever, når de møder jer. Kundefeedback som transformeres til operationel markedsviden. Og fordi ledelsesværktøjet CEM Intelligence har de redskaber, der skal til for at informere om kundeoplevelser i realtid, får I mulighed for at handle, mens der endnu er tid til at ændre en utilsigtet udvikling.

Læs mere om CEM Intelligence her.

Hent brochure

Hent brochure

Se video

Sådan rekrutteres vores panelmedlemmer

Voxmeter lige nu

Voxmeter lige nu

Christian Stjer
Christian
Stjer