Hoteller
 

Hoteller

Voxmeter gennemfører analyser for hoteller og hotelkæder

Voxmeter gennemfører hvert år analysen ”Det Danske Hotelmarked” for hoteller og hotelkæder. Det Danske Hotelmarked er en nationalt repræsentativ undersøgelse, som sætter ord og tal på, hvordan jeres hotel eller hotelkæde klarer sig på en række parametre i forhold til konkurrenterne.

Det danske Hotelmarked

Undersøgelsen afdækker kendskab, brug af hoteller og image. I får et knivskarpt billede af, hvor I står i forhold til jeres konkurrenter, hvad jeres styrker og svagheder er, og hvor der er et uudnyttet potentiale. Det Danske Hotelmarked er derfor et værdifuldt og velunderbygget grundlag for at evaluere og udvikle jeres markedsføring.

Det får I analyseret – kendskab, image og brug

Det Danske Hotelmarked er bygget op, så den dels består af en grundpakke, dels en række tilvalgsanalyser. Grundpakken består af tre analyser, hvor I får viden om både jer og jeres konkurrenter:

  • Analyse af kendskab: Hvor mange kender jer og jeres konkurrenter? Hvilke hoteller er ”top-of-mind”? Hvorfra har man kendskab? Hvad er effekten af kampagner og redaktionel omtale?
  • Analyse af brug: Hvor mange benytter jer og jeres konkurrenter? I hvilke situationer? Viden om brugssituationen samt årsager til valg/informationskilder.
  • Analyse af omdømme/image: Hvordan vurderes I i forhold til jeres konkurrenter? Hvad er jeres net-promoter-score (NPS) i forhold til jeres konkurrenters? Hvad lægger kunder og potentieller kunder vægt på ved valg af hotel?

Analyserne leveres i en overskuelig rapport, der fortæller, hvor I står lige nu, hvad der virker, og hvor I kan sætte ind. Struktureret, detaljeret og professionelt.

Rapporten – det får I leveret

Det Danske Hotelmarked beskæftiger sig både med hotelkæder og enkelte hoteller. I kan altså vælge, om I vil deltage som et specifikt hotel eller som kæde. Der udarbejdes én samlet rapport, hvor kendskab, brug og omdømme analyseres for både specifikke hoteller og hotelkæder.

Den generelle rapport er bygget op, så den består af tre dele: kendskab, brug og omdømme. I har endvidere mulighed for at vælge ét eller flere tilvalgsmoduler, og i så tilfælde modtager I en fokuseret rapport, der er unik for jer. I kan tilvælge en udvidet omdømmeanalyse, en profilanalyse og en benchmark analyse.

Ring til os og hør mere om vores analyser samt hvordan vi kan hjælpe din virksomhed bedst muligt.

Hent brochure

Hent brochure

Politisk Voxmeter

 
0 0
I dag

Voxmeter lige nu

Voxmeter lige nu

Anna M. Christensen
Anna M.
Christensen