1. plads til Lyngby-Taarbæk i at tiltrække nye virksomheder

 
7 ud af 10 borgere i Lyngby‑Taarbæk Kommune mener, at det er vigtigt, at kommunen fokusere på at tiltrække nye virksomheder. Knap 6 ud af 10 borgere vurderer, at kommunen gør det godt. Omregnet til et indeks – baseret på vurdering og vigtighed – ender Lyngby‑Taarbæk kommune på 1. pladsen blandt alle Damarks kommuner.

 
Kommunebarometer

Lyngby-Taarbæk kommune gør det i det hele taget godt overfor erhvervsvirksomhederne, idet kommunen ligger i top‑10 på alle områder, der omhandler dette. Vurderingen af arbejdsmoralen hos arbejdsstyrken, ligger også i top‑10. Dog vurderer borgerne, at det går mindre godt med aktiveringen af de ledige i kommunen.

 
Download demorapport

Analyser du kan stole på

Voxmeter er eksperter i at strukturere og kvalitetssikre borgermålinger. Alle respondenter udvælges helt tilfældigt og rekrutteres via telefon af veluddannede interviewere. Voxmeter bruger IKKE svarpersoner, der har tilmeldt sig på eget initiativ.

Arbejd langsigtet og strategisk med borgerinddragelse

Voxmeter er førende indenfor Citizen Experience Management. Formålet med Kommunebarometer er, at kommunens ledelse får løbende indsigt i kommunens borgeres forventninger og evaluering af samme. Forudsætningen for at kunne skabe en driftig, succesfuld kommune er borgerinddragelse og et operationelt navigationsredskab, der gør det nemt at prioritere og arbejde efter de rigtige KPI’er. Teknologien bag Kommunebarometer betyder dels, at ledelsen modtager halvårsrapporter, dels at kommunen lynhurtigt får besked, hvis et område stikker i en uheldig retning. Ligeledes er det nemt at skræddersy barometret til den enkelte kommune og tilføje nye områder og automatikker.
Kontakt Voxmeter og hør hvordan vi samarbejder!

Klik her hvis du vil læse mere om Kommunebarometer og se mange flere resultater fra den seneste udgivelse.

Vil du vide mere om Kommunebarometer?

Du er altid velkommen til at kontakte

 

Anna M. Christensen
Analysedirektør
amc@voxmeter.dk
26 84 68 51
 

Anna M. Christensen