Forbrugerne husker bedst Citroën og Audi

Forbrugerne husker bedst Citroën og Audi


Forbrugerne husker bedst Citroën og Audi

Reklamerne er med til at danskere lægger mærke til et bestemt bilmærke, viser ugens analyse fra Voxmeter.

Forbrugerne husker bedst Citroen og Audi

Q: Hvilke bilmærker har du set, hørt eller læst reklamer for eller omtale af inden for de seneste to uger? (Vi tænker både på reklamer, omtale i nyhedsmedier og på internettet / sociale medier) Stikprøve: 33.781

Forbrugerne husker bedst Citroen og Audi

Q: Den omtale, du kan huske, var den relateret til reklamer, journalistisk omtale eller omtale på de sociale medier? Gerne flere svar. – Stikprøve: 6.836

Forbrugerne husker bedst Citroen og Audi

Q: Den omtale, du kan huske, var den relateret til reklamer, journalistisk omtale eller omtale på de sociale medier? Gerne flere svar. Stikprøve: 6.032


Læs hele artiklen og mere om undersøgelsen her:

Motor Magasinet (17. Sep 15:09)
Dekra matcher ledige med transportbranchen
​Jobmesse i Vejen hjalp ledige i arbejdeDEKRA
Her er bilerne med det bedste ry
Flere danskere benytter frie værksteder
Forbrugerne husker bedst Citroën og Audi