Gentofte Kommune nr. 1 til borgerservice

Share on FacebookShare on LinkedinShare on Twitter

 

I Gentofte Kommune er borgerne rigtig godt tilfredse med borgerservicen- og der er stor forskel på kvaliteten i borgerservice kommunerne imellem! I Gentofte Kommune er 71,8 % tilfredse, mens gennemsnittet for alle danske kommuner er helt nede på 43,7 %.

Borgerne mener i det hele taget, at det generelt går godt i Gentofte Kommune. Kommunen ligger i top-10, når det gælder forholdene for børn og unge, ældreforhold og udbuddet af fritidsaktiviteter. Læs mere i den seneste rapport Kommunebarometer 2. halvår 2017.

CEM Kommune Intelligence

Download demorapport

Analyser du kan stole på

Voxmeter er eksperter i at strukturere og kvalitetssikre borgermålinger. Alle respondenter udvælges helt tilfældigt og rekrutteres via telefon af veluddannede interviewere. Voxmeter bruger IKKE svarpersoner, der har tilmeldt sig på eget initiativ.

Arbejd langsigtet og strategisk med borgerinddragelse

Voxmeter er førende indenfor Citizen Experience Management. Formålet med Kommunebarometer er, at kommunens ledelse får løbende indsigt i kommunens borgeres forventninger og evaluering af samme. Forudsætningen for at kunne skabe en driftig, succesfuld kommune er borgerinddragelse og et operationelt navigationsredskab, der gør det nemt at prioritere og arbejde efter de rigtige KPI’er. Teknologien bag Kommunebarometer betyder dels, at ledelsen modtager halvårsrapporter, dels at kommunen lynhurtigt får besked, hvis et område stikker i en uheldig retning. Ligeledes er det nemt at skræddersy barometret til den enkelte kommune og tilføje nye områder og automatikker.
Kontakt Voxmeter og hør hvordan vi samarbejder!

Klik her hvis du vil læse mere om Kommunebarometer og se mange flere resultater fra den seneste udgivelse.

Vil du vide mere om Kommunebarometer?

Du er altid velkommen til at kontakte

 

Anna M. Christensen
Analysedirektør
amc@voxmeter.dk
26 84 68 51
 

Anna M. Christensen

 
 

Tilbage til Nyheder