Voxmeter ønsker glædelig jul

Tak for godt samarbejde
Det handler om at være forbundet. I det forgangne år har du været med til at spille Voxmeter dygtigere. Vi takker for dit bidrag til, at 2015 blev et succesrigt år i Voxmeter.
I 2016 vil vi holde fast i – og udbygge - de gode relationer til vores samarbejdspartnere, og vi vil være optagede af at bidrage til jeres succes. 2016 bliver året, hvor organisationens forbindelser til omverdenen bliver endnu mere afgørende for succes. Vi glæder os og vil gerne gå forrest på denne rejse.

Voxmeter donerer 1,2 mio. kr. til NGO'er i 2015
Takket være respondenter og panelmedlemmer har Voxmeter i 2015 doneret 1.219.000 kr. til hjælpeorganisationer som Amnesty International, Blå Kors, Care Danmark, Dansk Flygtningehjælp, Folkekirkens Nødhjælp, Læger uden Grænser, IBIS, Kofoeds Skole, Psykiatrifonden og Røde Kors.

Julemissioner block
Christmas Experience Management

Fantastisk opbakning til kvalitetsstemplet
I 2015 er vi kommet et skridt nærmere øget gennemsigtighed i analysebranchen og i den vidensproduktion, der foregår i organisationer og i samfundet generelt. Voxmeters kvalitetsstempel ”Kvalitetsmåling” er i dag pejlemærke for, at endnu flere journalister, mediefolk, organisationer og brugere forholder sig kritisk til de metoder, hvormed analyser og viden produceres. I Voxmeter insisterer vi på kvalitet i analysearbejdet, og vi er stolte af, at du gør det sammen med os.

Vi glæder os til endnu tættere samarbejde
2015 var året, hvor Voxmeter for alvor blev førende inden for Customer Experience Management (CEM). CEM er ikke længere en ny smart dille, men har de seneste år været indarbejdet i vindende virksomheders strategi. Det er ikke længere et spørgsmål om, hvorvidt organisationer i dag tænker kundedrevet, men snarere om hvordan. Voxmeters CEM Intelligence-løsning er i dag en fast bestanddel i adskillige virksomheder, blandt andet i brancher indenfor bank, detail, forsikring, ejendomsmæglere, NGO’er m.fl. I 2016 afholder vi atter workshops og fokusgrupper, der skal gøre os endnu klogere på implementeringen af CEM og fremtidens kundedrevne organisation. Vi vil arbejde endnu dybere med, hvordan det bliver nemt for ledere at få organisationen til at tænke CEM – eller hvad vi hos Voxmeter kalder ”The CEM Game”. Så sig endelig til hvis du vil deltage – og få din organisation gjort spilleklar til gamet om fremtidens kunder.

Voxmeter julelogo