Nordeas nye topchef vil hæve kundetilfredsheden fra elendig næstsidsteplads

Nordeas nye topchef vil hæve kundetilfredsheden fra elendig næstsidsteplads


Nordeas nye topchef vil hæve kundetilfredsheden fra elendig næstsidsteplads

Foto: Gregers Tycho / Ritzau


Ud over kundeoplevelsen har Frank Vang-Jensen, ny Nordea-topchef, fokus på indtægterne og udgifterne i banken.


Læs hele artiklen og mere om undersøgelsen her:

Børsen (06. Sep 00:10)Børsen VIP (06. Sep 00:06)Dagbladet Information VIP (05. Sep 15:40)Information (05. Sep 15:29)FinansWatch (05. Sep 15:14)Local Eyes (05. Sep 13:54)Politiken (05. Sep 13:31)Alt om Ikast Brande (05. Sep 13:24)Folketidende (05. Sep 13:21)Vejle Amts Folkeblad (05. Sep 13:20)Skive Folkeblad (05. Sep 13:20)Viborg Folkeblad (05. Sep 13:20)Århus Stiftstidende VIP (05. Sep 13:20)Fredericia Dagblad (05. Sep 13:19)Randers Amtsavis VIP (05. Sep 13:19)B.T. (05. Sep 13:19)Sjællands Nyheder (05. Sep 13:18)Horsens Folkeblad (05. Sep 13:17)Fyens.dk (05. Sep 13:17)JydskeVestkysten (05. Sep 13:17)


Læs mere

24 forskere: Banker bør sende kunder i favnen på billigere konkurrenter, hvis de vil overleve på fremtidens bankmarkedFoto: Colourbox
Dansker klør på og lander topjob i Nordea