Forstå, hvordan jeres kunder oplever jeres produkter og services. I en kundetilfredshedsundersøgelse får I indsigt i kundernes behov, forventninger og tilfredshedsniveauer. Det giver jer overblik over, hvor I klarer jer godt, og hvor der er plads til forbedring.
En kundetilfredshedsundersøgelse afdækker en lang række elementer, der påvirker kundernes oplevelse med jeres virksomhed. Gennem en struktureret og professionel analyse af resultaterne kan vi hjælpe jer med at identificere konkrete tiltag, der kan forbedre kundeoplevelsen og øge kundeloyaliteten. Det kan være alt fra forbedringer i produktkvalitet, optimering af kundeservice til udvikling af nye services, som opfylder kundernes ønsker endnu bedre.
Ved kontinuerlige kunderelationer (fx som abonnement) kan en væsentlig del af en kundeundersøgelse være at forudse og forbygge churn.
Hvordan interviewene gennemføres, afhænger af kundegruppen og kunderejsen. Det kan være alt fra telefoninterview (typisk ved b2b-kunder), web og SMS til fysiske interview uden for en butik.
En kundetilfredshedsundersøgelse kan indeholde:
Hvad får I ud af det?
Udfyld kontaktformularen, så vender vi tilbage.
Analysedirektør, Anna Midtgaard Christensen
Borgergade 6, 4. sal
1300 København K
CVR/VAT: 34217432