28. januar 2021 / i Banker, Banker & Økonomi
Gratis rapport fra Voxmeter – hvad gør en bank god?
Få indblik i nogle landets banker, se deres kendetegn og hvad de lykkes med
Når Voxmeter taler med danskerne, spørger vi ikke kun ind til ét specifikt område. Vi er i besiddelse af kunderejsens atlas, som betyder, at vi afdækker alle touchpoints, uden undtagelse. Sammen med Ritzau har vi igen leveret en oversigt over de 20 største B2C bankers performance og som noget nyt, vil vi gerne invitere dig indenfor, bag tallene, og se hvad, der gemmer sig.
Kunder er forskellige
Hvad kunderne finder vigtigt i én bank, er ofte noget helt andet i en anden. Vejen til en sund forretning er dog ikke kun at have kunder i butikken. Lige så vigtigt er det, at kunderne føler sig set og hørt – også når deres økonomiske situation ændrer sig.
Voxmeter tager alle kunder alvorligt, forstærker deres stemme og tilbyder virksomheder at lære alt om kundernes behov og præferencer. Nu løfter vi sløret for hvad, der ligger til grund for bankernes placering.
Se hvad det betyder for en virksomhed, når man lytter til sine kunder – jævnligt. Med kundernes stemme i øret kan du opnå en usammenlignelig succes, når strategier skal udvikles og eksekveres. Så kender du ikke alene målet, du kender hele holdet, ved hvordan det skal spille sammen og dertil er du på hjemmebane, hver gang.
Skriv dig op til vores nyhedsbrev og få rapporten gratis og uforpligtende. Du kan til enhver tid afmelde dig igen.
Rapporten er baseret på 224.000 interviews og 62.000 bankkunder, der har svaret på 13 forskellige spørgeskemaer. Vores metode er nøje baseret på videnskabeligt anerkendte principper, så du får en sandfærdig rangering af Danmarks 20 største B2C banker.
70 20 23 24 • [email protected]