- NGO: Handlekraft
Hvilke organisationer er mest handlekraftige? Dette har vi fået befolkningen til at give dig deres svar på. Se resultaterne i statistikmodulet på vores NGO-side:
Ny markedsanalyserapport
Analyserapporten viser, om jeres PR og kommunikationsindsats rykker sig i den rette retning og i et tilfredsstillende tempo. Herudover får I klarhed over organisationens styrker og svagheder.
Markedsanalysen indledes med en kortlægning af den del af Danmarks befolkning, der er 18 år eller derover, og deres aktuelle relation til din organisation. I markedsanalysen fordeles individerne i Voxmeters segmenteringskort i CEM Intelligence. Segmenteringskortet består af 4 segmenter: Segment 1 – ”Egne støtter” = Din organisations støtter, der betragter din organisation som deres primære organisation. Segment 2 – ”Plukkemodne støtter” = Andre organisationers støtter, der vil skifte organisation og påtænker at støtte din organisation. Segment 3 – ”Potentielle støtter” = Støtter, der ikke er tilfredse med deres nuværende organisation, og som ikke er afvisende overfor at blive kunde i din organisation. Segment 4 – ”Støtter udenfor rækkevidde” = Støtter som ikke kender din organisation, eller som ikke støtter din organisation på grund af et dårligt image, eller som aldrig kunne drømme om at støtte organisationer generelt.
I markedsanalysens anden del uddybes de tre første segmenter; egne, plukkemodne og potentielle støtter. Her uddybes blandt andet kendskab, imageparametre, støtteomtale, synlighed og marketingeffekt. Den sidste del af analysen gennemgår det fjerde segment; støtter udenfor rækkevidde. For hvert område afdækkes den aktuelle status samt udviklingen over 3 år. For hvert parameter kan I få afrapporteret din organisations position målt op imod 7 benchmarks, som I frit selv kan udvælge.
.
Analyserapporten indeholder
- Markedskort
- Kendskab
- Brandposition
- Støtteomtale
- Synlighed
- Marketingeffekt
- Støttepotentiale
.
Rapporten kan købes med eller uden en mundtlig præsentation af analysens resultater beriget med konklusioner og anbefalinger.
Få gratis opdateringer hver uge
Få de seneste prognoser, analyser og meget mere ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev.
Her får du som den første, dugfriske tal som opdateres hver uge – helt gratis.