Interview

Voxmeter tilbyder alle former for interviewindsamling og benytter både kvantitative og kvalitative metoder.

Vi finder altid den bedste løsning til lige netop jeres problemstilling, behov og budget. Uanset metoden sikrer vi, at kvaliteten er 100 % på plads i alle faser af jeres analyse. Vi står til altid til rådighed i forhold til dialog og sparring. Og så leverer vi naturligvis altid til tiden.

Kvantitativ eller kvalitativ?

Den kvantitative metode anvendes, når man vil undersøge noget ved hjælp af talbaserede data og statistik. Metoden er god til at finde mønstre, beregne gennemsnit, forudsige udviklinger og lave generelle konklusioner for store grupper af mennesker. Fordelen ved et kvantitativ studie er, at man hurtigt kan indsamle data og information om en større gruppe.

Den kvalitative metode bruges, når man vil forstå årsagerne bag en given holdning, adfærd, opfattelse m.m. Den hjælper med at finde ud af, hvorfor folk tænker, føler og handler, som de gør. Ved at gå i dybden får man indsigt i de bagvedliggende årsager og motivationer, og man kan opdage, hvilke personlige eller følelsesmæssige faktorer, der påvirker deres holdninger og valg.

Alle interview kan tilpasses efter jeres ønsker, behov og budget.

Sammen finder vi altid den bedste løsning til jer.

Spørgsmål til vores interview? Vil du have et tilbud? Sparring og rådgivning?

Udfyld kontaktformularen, så vender jeg tilbage.

Analysedirektør, Anna Midtgaard Christensen

500
webpanelister
1
telefoninterviewere
1
interviewdage om året
1
telefoniske b2c-interview hvert år
1
telefoniske b2b-interview hvert år
1
fokusgruppelokale med oneway mirror