Få indsigter fra jeres kunder eller potentielle kunder
B2B-interview gennemføres blandt bestemte medarbejdere, oftest beslutningstager, i private virksomheder, organisationer eller på offentlige arbejdspladser.
Formålet med B2B-interview er at skabe en forståelse af, hvordan I og jeres produkter, services eller strategiske beslutninger opfattes af dem, I samarbejder med, eller ønsker at samarbejde med.
Måske er det kendskabet til jeres virksomhed, der skal måles. Eller måske ønsker I indsigt i, hvordan jeres image og omdømme vurderes af en B2B-målgruppe.
Ved at indsamle viden direkte fra kilderne får I indblik i de behov, forventninger og udfordringer, som præger jeres målgrupper og partneres virkelighed.
Hos Voxmeter har vi en metodisk tilgang til alle vores interview, der sikrer præcise og brugbare informationer og indsigter. Med solid erfaring med både kvalitative og kvantitative metoder, sikrer vi jer pålidelige indsigter, der understøtter jeres beslutningsgrundlag. Vi sikrer fuld fortrolighed og anonymitet, hvilket giver ærlighed i respondenternes svar.
Lad os hjælpe jer med at opnå en solid forståelse af jeres forretningspartnere og kundegrundlag. Med vores ekspertise i B2B-interview kan vi levere indsigter, der skaber klarhed, retning og værdi – alt sammen skræddersyet til jeres mål og strategiske fokus.
Kontakt os i dag for at høre mere om, hvordan B2B-interview kan bidrage til jeres organisation.
Udfyld kontaktformularen, så vender vi tilbage.
Analysedirektør, Anna Midtgaard Christensen
Borgergade 6, 4. sal
1300 København K
CVR/VAT: 34217432