Kampagnetest

Får I den ønskede effekt af jeres markedsføringskroner? Optimér jeres kampagneindsats og opnå bedre resultater.

En kampagnetest gør det muligt for jer at måle, teste og evaluere forskellige elementer af jeres kampagne før og under dens gennemførelse. Og det vil give jer indsigt i, hvordan jeres målgruppe reagerer på centrale kampagneaspekter såsom budskaber, distribueringskanaler, tone of voice mm. Og ved at teste forskellige elementer af kampagnen kan vi identificere, hvad der fungerer godt, og hvad der kan forbedres. 

På den måde sikrer I i højere grad maksimal effekt af jeres kampagne og jeres kampagnebudget. En kampagnetest er derfor en essentiel del af en effektiv markedsføringsstrategi, der hjælper jer med at træffe de bedste beslutninger for jeres kampagner.

 

En kampagnetest er en strategisk evalueringsindsats, der fx kortlægger:

  • Hvordan vil målgruppen reagere på og interagere med kampagnen?
  • Forstår modtagerne det ønskede budskab?
  • Hvordan reagerer modtagerne på budskabet?
  • Hvordan kan kampagnen forbedres?
  • Og meget mere…

 

Derudover får I skræddersyede anbefalinger og konkrete optimeringsforslag til jeres kampagneindsats. Kontakt os i dag, og lad os hjælpe jer med at opnå mere effektive og målrettede kampagner!

 

Skal I måle effekten af en kampagne, kan vi gennemføre en posttest. Her måler vi, hvordan kampagnen har performet.

Spørgsmål til kampagnetest? Sparring og rådgivning? Eller vil du have et tilbud?

Udfyld kontaktformularen, så vender vi tilbage.

Analysedirektør, Anna Midtgaard Christensen