VoxInsights monitorerer udviklingen i kundernes relation til din virksomhed gennem seks segmenter. Hertil har du adgang til et analysebibliotek med alle typer markeds- og kundeanalyser, som kan hjælpe jer med at igangsætte de rette indsatser – hvad end missionen handler om at tiltrække, vinde eller fastholde flere kunder. Eller hvis I prioriterer at kunne forudse nye trends og kundebehov, eller være på forkant med, hvad konkurrenterne foretager sig. I vælger helt selv, hvilke analyser I vil starte med. Og I kan enten gøre det selv, eller få Voxmeter til at hjælpe jer med det. Og vi står naturligvis klar, også med rådgivning og support undervejs.
Fælles mål og mission CEM Intelligence indsamler interviews, som danner grundlag for analyser, der understøtter arbejdet med at tiltrække, vinde og fastholde flere kunder. Alt er samlet i én platform, så alle i organisationen arbejder ud fra det samme datagrundlag og én fælles sandhed. Dermed skærpes evnen til at løse problemer i opløbet, forudse nye trends og konkurrenternes træk. Teknologien håndterer alle processer, validt, hurtigt og kosteffektivt.
Få flere og gladere kunder Styrk din virksomheds relationer til kunderne i markedet. Målet nås, når andelen af plukkemodne og superloyale kunder øges – tilsammen udgør de det vigtigste succesmål: CEM-scoren.
Guides til indsatser der udløser succes CEM Intelligence monitorerer dagligt alt, hvad der er væsentligt om kunderne i markedet. Indsigterne kobles til analyser, målrettet hvert forretningsområde – og formidles i en kontekst, der guider til de indsatser, som indfrier målet.