VoxCall er et kraftuldt og dynamisk Call Center der sikrer hurtig, struktureret og intelligent dialog med kunderne og i jeres kundeservice. En digital løsning, der er nem at tilrette og som hurtigt kan implementeres.
VoxCall håndterer dialog under alle kontaktfaser i kunderejsen Platformen gør det nemt og effektivt at:
Udarbejde jeres egne dialogscripts og udfaldsrum
Aktivere ”trickers” på baggrund af udfaldsrum
Foretage automatiseret og relevante opkald (predictive dialing)
Indsamle værdifuld viden under kundedialogerne
Indsamle supplerende behovsafdækning
Integrerer data og flows med marketing- og CRM-systemer
Så nemt er det - 8 enkle steps
Alle dialoger gemmes som data, der anvendes til:
Målrettede tilbud baseret på kundens egne ønsker og behov
Proaktive anti-churn-indsatser
Forretningsudvikling baseret på dialog og kundefeedback
Dialoger der sikrer bedre kundeforståelse, øget loyalitet og øget forretning.
Voxmeter står parat til at hjælpe jer hele vejen med rådgivning, implementering og derefter løbende support.