Alle analyser og dataværktøjer samlet i én platform. Her struktureres og distribueres viden til relevante personer i organisationen.
markedet
Vær på forkant med de nye kundebehov, forretningsmuligheder, konkurrenter og forbrugerkonjunkturer
flere brugere
Tiltræk de rigtige brugere. Kommunikér det rette på de rette kanaler
flere brugere
Høst de ‘plukkemodne’ brugere på det rette sted og tidspunkt med det rette salgsargument
aktuelle brugere
Øg loyaliteten og mersalg og omvend de utilfredse brugere
CEM Intelligence tager udgangspunkt i ledelsesfilosofien Customer Experience Management og hjælper et stigende antal brancher med at tiltrække og fastholde flere brugere, borgere eller kunder.
Med et realtidsindblik i jeres målgruppes oplevelser får I nemmere ved at prioritere, skabe relevans og opfylde deres aktuelle behov. Platformen giver jer et samlet overblik, der hjælper med at skabe en fælles forståelse i hele jeres organisation.
CEM Intelligence samler alle markeds- og kundeanalyser online i én brugervenlig platform. Det skaber indsigt og overblik over alle jeres indsatser – alt sammen drevet af en kombination af feedback fra jeres brugere.
Systemet fungerer lynhurtigt og sørger for, at jeres målgruppe giver feedback på jeres organisations, samt jeres konkurrenters kommunikation, produkter og services. Således fungerer systemet som en slags radar, der løbende overvåger kunderne, konkurrenterne og markedet, og som giver jer konkrete værdiskabende indsatsanvisninger.
Siden 2008 har CEM Intelligence bidraget til succes for flere af Danmarks største virksomheder – lige fra banker, musikfestivaler til NGO’er.
Voxmeter har specialiseret sig i at effektivisere og udnytte alle typer data, så behovet for ekstern rådgivning minimeres. Faktum er nemlig, at hvis data struktureres og rapporteres klogt, vil hver enkelt aktør i en virksomhed eller organisation løbende guides til at igangsætte de rette indsatser, som altid efterlever kundernes behov og efterspørgsel.
Platformen giver adgang til et respondentpanel med 100.000 danskere og 20.000 virksomheder samt til en omfattende databank med relevant baggrundsviden, der kan berige jeres analyser og rapporter.
Befolkningen: Hver uge gennemfører Voxmeter op til 1.000 telefoninterview med nye personer, der alle bliver tilfældigt udvalgt blandt samtlige telefonnumre. Vi spørger bl.a. om økonomi, samfundsforhold og politik.
Til slut rekrutteres respondenterne til Voxmeters panel.
Rekrutteringen af unge suppleres gennem ugentlige foredrag for landets gymnasier og erhvervsuddannelser samt annoncering på sociale medier.
Et panelmedlem gennemfører ét til to spørgeskemaer om ugen.
Virksomheder: Hver måned gennemfører Voxmeter 1.250 telefoninterview med ledere i danske virksomheder. Alle er nye kontaktemner og tilfældigt udvalgt. I telefoninterviewet beretter lederne om virksomhedens situation og forventninger angående økonomi, likviditet, ansatte, udvidelser og nedskæringer samt ESG (klima og ligestilling). Derpå rekrutteres de til Voxmeters erhvervspanel. Et erhvervsmedlem besvarer ca. to spørgeskemaer om måneden.
Sådan aktiveres alle persontyper på tværs af sociale lag:
Panelmedlemmerne honoreres via et bredspektret motivationsprogram, løbende afstemt med det enkelte medlems specifikke ønsker. Motivationsprogrammet består af fire hovedkategorier:
belønning, konkurrence, velgørenhed og indflydelse.
Belønning og konkurrence består af gavekort til alt fra koncerter, tøj eller takeaway til specialfremstillede prognoserapporter. Hvert år doneres mere end 1 mio. kr. til hjælpeorganisationer. Hertil kan medlemmerne se de undersøgelser, hvor deres egen stemme bliver hørt.
Udfyld kontaktformularen, så vender vi tilbage.
Adm. direktør, Christian Stjer
Borgergade 6, 4. sal
1300 København K
CVR/VAT: 34217432