CEM Intelligence tager udgangspunkt i ledelsesfilosofien Customer Experience Management. Systemet samler og skaber orden i alle kunde- og markedsanalyser, der er gjort lettilgængelige via en fælles database. Her struktureres og distrubueres viden, så indsigter modtages rettidigt af de relevante aktører i virksomheden.
markedet
Vær på forkant med de nye kundebehov, forretningsmuligheder, konkurrenter og forbrugerkonjunkturer
flere kunder
Tiltræk de rigtige kunder. Kommunikér det rette på de rette kanaler
flere kunder
Høst de ‘plukkemodne’ kunder på det rette sted og tidspunkt med det rette salgsargument
aktuelle kunder
Øg loyaliteten og mersalg og omvend de utilfredse kunder
CEM Intelligence identificerer løbende virksomhedens styrker og svagheder, som kategoriseres, så viden bidrager til succes på ovenstående 4 missioner. Hermed sikres der fælles kundeforståelse på tværs af afdelinger, hvor hver aktør understøtter ledelsens strategi.
Platformen i CEM Intelligence samler alle markeds- og kundeanalyser online i én brugervenlig data intelligence-løsning.
Traditionelt er hverken digitale data eller feedback fra undersøgelser tænkt ind i en overordnet strategi, så data bidrager med input til en virksomheds samlede succes. Ofte er det afdelingerne selv, der håndterer hvert IT-databehov, hvorfor der sjældent findes et samlet overblik over virksomhedens dataunivers.
Analyser og IT købes typisk hos konsulentbureauer, eller indsamles i egne datasystemer eller eget spørgeskemasystem.
Resultatet er, at kunderne (os alle) bindes ind af dataovervågning og spørgeskemaer af tvivlsom relevans, hvorfor viden sjældent udnyttes til at skabe sammenhæng og transparens. Men også unødvendigt høje udgifter og arbejdsressourcer skjules under CFO-radaren, fordi de bogføres under overprojekter.
CEM Intelligence skaber indsigt og overblik over indsatser, der kan bidrage med øget indtjening, alt sammen drevet af en kombination af kundefeedback og alle andre typer data.
Systemet fungerer lynhurtigt og effektivt, uanset antal sprog og lokationer. CEM Intelligence rydder op i al viden og alle typer undersøgelser, så markeds- og kundeviden 1-til-1, bidrager til at opnå succes på metodikkens 4 CEM-missioner.
Systemet sørger for, at kunderne giver feedback på behov og efterspørgsel, samt virksomhedens og dens konkurrenters kommunikation, produkter, services, efterfulgt af konkrete værdiskabende indsatsanvisninger. Således fungerer systemet som en slags radar, der løbende overvåger kunderne, konkurrenterne og markedet.
Siden 2008 har CEM Intelligence bidraget til succes for flere af Danmarks største virksomheder – lige fra banker, musikfestivaler til NGO’er. Forretningsløsningen CEM Intelligence er blevet udviklet af Voxmeter siden 2008. Den bagvedliggende teknologi, Catglobe, blev påbegyndt i 2000. Alene teknologien har krævet 568 udviklingsmandeår.
Voxmeter har specialiseret sig i at effektivisere og udnytte alle typer data, så behovet for ekstern rådgivning minimeres. Faktum er nemlig, at hvis data struktureres og rapporteres klogt, vil hver enkelt aktør i en virksomheds organisation løbende guides til at igangsætte de helt rette indsatser, som altid efterlever kundernes behov og efterspørgsel.
Udfyld kontaktformularen, så vender vi tilbage.
Adm. direktør, Christian Stjer
Borgergade 6, 4. sal
1300 København K
CVR/VAT: 34217432