CEM Intelligence

Alle analyser og dataværktøjer samlet i én platform. Her struktureres og distribueres viden til relevante personer i organisationen.

FORUDSE

markedet

Vær på forkant med de nye kundebehov, forretningsmuligheder, konkurrenter og forbrugerkonjunkturer

TILTRÆK

flere brugere

Tiltræk de rigtige brugere. Kommunikér det rette på de rette kanaler

VIND

flere brugere

Høst de ‘plukkemodne’ brugere på det rette sted og tidspunkt med det rette salgsargument

FASTHOLD

aktuelle brugere

Øg loyaliteten og mersalg og omvend de utilfredse brugere

CEM Intelligence tager udgangspunkt i ledelsesfilosofien Customer Experience Management og hjælper et stigende antal brancher med at tiltrække og fastholde flere brugere, borgere eller kunder.

Med et realtidsindblik i jeres målgruppes oplevelser får I nemmere ved at prioritere, skabe relevans og opfylde deres aktuelle behov. Platformen giver jer et samlet overblik, der hjælper med at skabe en fælles forståelse i hele jeres organisation.

Markeds- og kundeviden samlet ét sted

CEM Intelligence samler alle markeds- og kundeanalyser online i én brugervenlig platform. Det skaber indsigt og overblik over alle jeres indsatser – alt sammen drevet af en kombination af feedback fra jeres brugere.

Systemet fungerer lynhurtigt og sørger for, at jeres målgruppe giver feedback på jeres organisations, samt jeres konkurrenters kommunikation, produkter og services. Således fungerer systemet som en slags radar, der løbende overvåger kunderne, konkurrenterne og markedet, og som giver jer konkrete værdiskabende indsatsanvisninger.

Hvad kan CEM Intelligence hjælpe jer med?

  • Indgående indsigt og forståelse for jeres målgruppe
  • Centraliseret dataindsamling og analyse
  • Løbende opdateringer og realtidsindsigt
  • Segmentering og målrettet kommunikation
  • Benchmarking og sammenligning
  • Effektivisering af ressourcer
  • Hurtig mulighed for billige ad hoc-undersøgelser
  • Forbedret beslutningsgrundlag
  • Nem distribuering af indsigter til stakeholdere

Rådgivning og datadrevne beslutninger

Siden 2008 har CEM Intelligence bidraget til succes for flere af Danmarks største virksomheder – lige fra banker, musikfestivaler til NGO’er.

Voxmeter har specialiseret sig i at effektivisere og udnytte alle typer data, så behovet for ekstern rådgivning minimeres. Faktum er nemlig, at hvis data struktureres og rapporteres klogt, vil hver enkelt aktør i en virksomhed eller organisation løbende guides til at igangsætte de rette indsatser, som altid efterlever kundernes behov og efterspørgsel.

Platformen giver adgang til et respondentpanel med 100.000 danskere og 20.000 virksomheder samt til en omfattende databank med relevant baggrundsviden, der kan berige jeres analyser og rapporter.

Sådan indsamles og opdateres viden

Befolkningen: Hver uge gennemfører Voxmeter op til 1.000 telefoninterview med nye personer, der alle bliver tilfældigt udvalgt blandt samtlige telefonnumre. Vi spørger bl.a. om økonomi, samfundsforhold og politik.

Til slut rekrutteres respondenterne til Voxmeters panel.

Rekrutteringen af unge suppleres gennem ugentlige foredrag for landets gymnasier og erhvervsuddannelser samt annoncering på sociale medier.

Et panelmedlem gennemfører ét til to spørgeskemaer om ugen.

Virksomheder: Hver måned gennemfører Voxmeter 1.250 telefoninterview med ledere i danske virksomheder. Alle er nye kontaktemner og tilfældigt udvalgt. I telefoninterviewet beretter lederne om virksomhedens situation og forventninger angående økonomi, likviditet, ansatte, udvidelser og nedskæringer samt ESG (klima og ligestilling). Derpå rekrutteres de til Voxmeters erhvervspanel. Et erhvervsmedlem besvarer ca. to spørgeskemaer om måneden.

Sådan aktiveres alle persontyper på tværs af sociale lag:

Panelmedlemmerne honoreres via et bredspektret motivationsprogram, løbende afstemt med det enkelte medlems specifikke ønsker. Motivationsprogrammet består af fire hovedkategorier:
belønning, konkurrence, velgørenhed og indflydelse.

Belønning og konkurrence består af gavekort til alt fra koncerter, tøj eller takeaway til specialfremstillede prognoserapporter. Hvert år doneres mere end 1 mio. kr. til hjælpeorganisationer. Hertil kan medlemmerne se de undersøgelser, hvor deres egen stemme bliver hørt.

Vil du have et tilbud? Sparring og rådgivning?
Eller noget andet, du gerne vil vende?

Udfyld kontaktformularen, så vender vi tilbage.

Adm. direktør, Christian Stjer

interview årligt
0
panelmedlemmer
0
ekspertviden
0 års