Danske virksomheders foretrukne klima image-værktøj

Gør som mange andre danske virksomheder, og se hvor klimavenligt jeres brand , opfattes i befolkningen

Konkurrencedygtighed: Befolkningens, mediernes og politikernes intensive fokus på klimaforandringer betyder, at presset på virksomhederne er øget. Der skal leveres konkrete grønne tiltag. I Greencheck-rapporten får du dokumenteret jeres position, ikke blot blandt konkurrenter, men også på tværs af brancher og organisationer.

Autenticitet og troværdighed: Med rapporten opnår du en forståelse af, hvordan jeres grønne budskaber opfattes. Det bidrager til mere autentisk og troværdig kommunikation.

Produktudvikling og innovation: Med Greencheck-rapporten om hvordan vores produkter og services opfattes, i relation til klimavenlighed, har identificeret nogle konkrete områder, både til deklarering og formidling. Du kan tilkøbe 3 ekstra spørgsmål, som blev koblet op med Greencheck-undersøgelsen.

Brand recognition og brand loyalty: Tidligere havde vi ikke data til at sondre mellem de forskellige segmenters opfattelse af vores brand – ej heller relateret til opfattelsen af vores klimaindsats. Dette hjalp Greencheck-rapporten og Voxmeter os med at blive langt klogere på.

Målgruppeanalyse: Greencheck kan hjælpe med at gøre jer klogere på den del af befolkningen som ser jer som en grøn aktør og dem der ikke gør. Dermed opbygges forståelse for at der kan være tale om forskellige segmenter, med forskellige behov for målrettet markedsføring og kommunikation,

Bestil Greencheck-rapporten

Rapporten er på 64 sider og indeholder følgende:

Din virksomhed/organisation
– Image versus Branche
– Greencheck – indsatsvurdering
– Grøn vejledning/produkt/service
– Kendskabsgrad
– Grøn kommunikationsstyrke
– Grøn synlighed
– Grøn troværdighed
– Employer Branding
– Grøn position blandt segmenter
– Udvikling: 4 halvår
– Benchmark: branche og total

Den grønne omstilling
– Status og udvikling
– Grøn guide – Best practice
– Specialtemaer