Hvor synlige er I iblandt jeres ønskede målgruppe? Optimér markedsføringen og øg synligheden på baggrund af datadrevne beslutninger!
En kendskabsanalyse er en undersøgelse, der måler befolkningens eller en målgruppes kendskab til jeres organisation, brand, produkt eller tjeneste. Formålet er at give svar på, hvor kendte I er, og hvordan I opfattes. Det kan hjælpe jeres virksomhed med at identificere, hvor I står i forhold til jeres konkurrenter, hvor effektiv jeres kommunikation er, samt hvor I kan forbedre jeres markedsføring. kommunikation og synlighed.
Det er væsentligt, at en kendskabsanalyse baseres på en tilstrækkelig stor stikprøve, så der kan uddrages valide konklusioner om kendskabsniveauet og eventuelt udviklingen heri.
Kendskabsmålinger gennemføres enten telefonisk eller webbaseret afhængig af målgruppen.
En kendskabsanalyse vil typisk indeholde:
I kan bruge kendskabsanalysen til at:
Udfyld kontaktformularen, så vender vi tilbage.
Analysedirektør, Anna Midtgaard Christensen
Borgergade 6, 4. sal
1300 København K
CVR/VAT: 34217432