Omnibusundersøgelser

Få relevante indsigter om jeres målgruppe – og split omkostningerne

Omnibus er en fælles interviewundersøgelse, hvor flere virksomheder eller organisationer har mulighed for at stille deres egne spørgsmål til en repræsentativ gruppe af befolkningen. Fordi omkostningerne fordeles mellem flere parter, er omnibusundersøgelser både omkostningseffektive og fleksible.

Omnibusundersøgelser er særligt velegnede, hvis I har behov for hurtig indsigt eller afklaring uden selv at skulle finansiere en fuld undersøgelse.

Vi gennemfører ugentligt både en telefonisk og webbaseret omnibus.

Hvordan foregår processen?

 

  1. Fortæl os, hvilke spørgsmål I gerne vil have svar på. Vi hjælper og sparrer gerne med jer i forhold til formuleringer
  2. Vi opsætter omnibusundersøgelsen, igangsætter dataindsamlingen og laver herefter databehandlingen
  3. Resultaterne bliver leveret til jer

 

Vil du have dine spørgsmål med i vores næste omnibus-undersøgelse? Så kontakt os i dag.

Spørgsmål? Sparring og rådgivning? Eller vil du have et tilbud?

Udfyld kontaktformularen, så vender vi tilbage.

Analysedirektør, Anna Midtgaard Christensen