25. februar 2021 / i Biler & Transport
Hvordan har bilejernes fokus og relation til det ene og andet bilmærke udviklet sig under corona-nedlukningen? Det er disse svar, Voxmeter samler ind fra bilejerne, hver uge.
I ugerne op til den formodentlige genåbning af samfundet har Voxmeter målt en stigning af danskere, der aktivt søger efter ny bil på internettet. Samtidig har flere mærker kørt kampagner på sociale medier, i aviser, magasiner og på andre platforme. Konkurrencen om forbrugernes opmærksomhed har været intens. Derfor bør man vide, hvor stor effekt ens kampagner har haft, hvordan forbrugernes mærkekendskab har flyttet sig – og om man har formået at gøre sit mærke mere eller mindre interessant under nedlukningen.
Kom på forkant med kunderne
Der findes ikke forbrugere, der kører ud til en forhandler for blot at fortælle dem, at deres næste bilkøb bliver af et andet mærke. Derimod oplever forhandlerne kunder, der kommer på baggrund af positiv omtale fra venner og bekendte, mærkeloyaliteten og ofte på baggrund af en kampagne, der har vakt interesse m.m. Når der skal købes ny bil, har forbrugerne på forhånd gjort deres research. En bil er en større udgiftspost, og derfor har de læst anmeldelser og talt med omgangskredsen, før de besøger din forhandler. Det at vide hvad kunderne synes, og hvordan deres kendskab til dit mærke har udviklet sig over det seneste år, er nøgleinformationen til at opnå mere salg. Vi kan give dig indblik i alt, du behøver at vide om kunderne og deres relation til dit mærke.
Kunderejsens navigationssystem
Med Voxmeters CEM Cars Brand Tracking Report får du markedets mest omfattende analyse, der måler dit mærkes performance på de vigtigste områder. Du får 35 sider, der viser din:
- Marketingeffekt
- Mærkeloyalitet
- Kendskabsgrad
- Opmærksomhedsgrad
- Alt kommer med benchmark til markedet.
Rapporten baserer sig på 94.000 årlige interviews, og giver dig det bedste værktøj, der fortæller hvordan, at du kan tiltrække flere leads til dine forhandlere.
Få rapporten indenfor 48 timer
Kontakt analysekonsulent Frederik Nielsen på [email protected] eller ring nu på +45 70 20 23 24. Så klargør vi al data om dit bilmærke, så du kan starte kampagnemotoren og køre kunderne i møde.
70 20 23 24 • [email protected]