Se, hvad kunderne mener om dit værksted
Der er stor forskel på oplevelserne, som bilejerne tager med hjem fra værkstedet
De bedste kunder er dem, der kommer igen. Desværre er det langt fra alle bilejere, der tager positive oplevelser med hjem, når der er blevet skruet på bilen. Det sætter Voxmeter fokus på i denne uge, hvor vi også er klar med vores nye rapport ”Kvinders forbehold mod elbiler”.
Hovedstaden hænger i bremsen
Selvom Danmark er et lille land, er der stadig plads til forskellighed. Det samme gælder for tilfredsheden ved bilejernes seneste værkstedsbesøg, som særligt kunne trænge til en overhaling i området omkring Hovedstaden. For borgerne i Københavnsområdet er der ikke mange kilometer til et område, hvor værkstederne scorer signifikant flere point i vores tilfredshedsundersøgelse. Det samme gælder borgerne i Midtjylland, der både kan køre mod syd og nord for at få en bedre oplevelse.
Bilmærker og værkstedsoplevelser
En bil er ikke bare en bil. Det ved både forbrugere, forhandlere og værkstederne. Derfor er det også interessant at bemærke, hvor stor forskellen der er på bilejernes værkstedsoplevelser – alt efter hvilket bilmærke de kører i. I toppen af værkstedernes tilfredshedsundersøgelse tegner Ford-ejerne sig for en stor andel af bilejere, som har oplevet noget positivt ved deres seneste værkstedsbesøg.
Sådan øger du kundetilfredsheden
Når vi måler bilejernes oplevelser af deres værkstedsbesøg, fortæller forbrugerne os om deres mangeartede oplevelser, på godt og ondt. I en tid hvor markedet ændrer sig, i forhold til elbilernes indtræden, bliver det kun vigtigere for autoværkstederne at fastholde kunderne. Vi giver jer al den nødvendige feedback, for at jeres værksted kan skabe endnu flere gode kundeoplevelser.
Med Voxmeters rapport bliver I gearet til fremtiden.
- Hvor godt performer jeres værksted?
- Hvor mange bilejere planlægger at bruge jeres værksted i fremtiden, og hvilke bilmærker kører de i?
- Hvor gode er I til at skabe positive oplevelser?
- Hvor mange kunder vil anbefale jer til familie, venner og bekendte?
- Hvor effektiv er jeres markedsføring?
Få svarene, direkte fortalt af kunderne, så I kan skabe de bedste resultater. Er I interesserede i at høre mere, om hvordan rapporten kan optimere jeres værksted, så kontakt analysekonsulent Frederik Nielsen på [email protected] – eller ring i dag på +45 7020 2324.
Kvinders forbehold mod elbiler
Få svar på alle årsagerne til, at kvinderne er mere tilbageholdne end mændene, når det omhandler køb af elbiler. Nu er Voxmeter klar med rapporten, der giver dig en detaljeret oversigt over de parametre, der er vigtigst for kvinderne, når de skal købe ny bil. Rapporten giver dig mere end 80 sider med vital viden, så I kan slå på de rette appeller til de enkelte segmenter.
Er du interesseret i rapporten? Kontakt analysekonsulent Frederik Nielsen på [email protected] – eller ring i dag på +45 7020 2324.
70 20 23 24 • [email protected]