Opbyg jeres analyser så I er foran markedet
I VoxInsights monitoreres udviklingen i kundernes relation til din virksomhed gennem seks segmenter. Metodikken bag VoxStrategy i CEM Intelligence hjælper jer med at udnytte markeds- og kundeanalysebiblioteket, så I kan iværksætte de rette successkabende indsatser – uanset om målet er at tiltrække, vinde eller fastholde flere kunder. Eller forudse nye trends og kundebehov, eller sikre at I er på forkant med, hvad konkurrenterne foretager sig.
Styrk din virksomheds relationer til kunderne i markedet. Målet nås, når andelen af de to grønne segmenter i VoxStrategy-kortet øges, det vil sige de plukkemodne og de superloyale kunder . Disse to nøglesegmenter udgør tilsammen din virksomheds vigtigste KPI CEM-scoren, som udgør prognosen for din virksomheds fremtidige succes. Jo flere analyser I tilkobler i VoxInsights, desto flere successkabende indsatser kan systemet identificere.
CEM Intelligence hjælper jer med at identificere præcis de indsatsområder, der med størst effekt øger CEM-scoren. Det vil sige de indsatsområder, som styrker jeres attraktivitet blandt andres kunder og de indsatser som øger loyaliteten blandt jeres eksisterende kunder. Indsatsområderne identificeres på baggrund af de analyser, I har valgt at tilkoble i VoxInsights. Herunder ses KPI-rapporteringen, som opdateres med den frekvens, I har valgt for dialogen med kunderne i markedet.
I VoxInsights kan I bygge og samle alle typer markeds-, kunde- og HR-undersøgelser. I får hjælp til at vælge og opsætte analyserne og anvende de indbyggede værktøjer til at håndtere og gennemføre interviewindsamlingen. Og med I systemet, har I adgang til interviewressourcer i hele verden.
I vælger selv, i hvilken grad I ønsker hjælp fra Voxmeter – lige fra oplæring af jeres egne medarbejdere til, at Voxmeter ordner det hele for jer.
1: I får oprettet jeres egen CEM Intelligence-platform
2: Oprettelse af administrator og ønskede brugere
3: Projektmøde om oplæring og analyseopsætning
4: Igangsætning af monitorering og analyser
Så snart analyserne er sat op og gennemføres, er kostprisen for tilsvarende høj kvalitet typisk markant under den normale pris. I betaler for hjælp til opsætning, dataforbrug, og interviewgennemførelse. Resultaterne tilgås i analyseplatformen samt i letlæselige rapporter. Samtidigt giver indsigterne merværdi, idet analyserne nu anvendes på tværs af organisationen, struktureret efter CEM Intelligence-modellen – så alle kolleger i fællesskab arbejder for, at virksomheden får flere og gladere kunder. Men lige så vigtigt undgår I fremover mange af de problemer, man typisk bruger konsulenthuse til at løse, fordi I tager dem tidligt i opløbet.
Voxmeters konsulenter hjælper jer med faglig rådgivning og tilpasning af analyserne til netop jeres virksomhed. Vi bistår i hele processen – fra opsætning af stikprøvesammensætning og udformning af spørgerammer til rapportering og automatisering – så alle analyser beriger jer med indsigter, der matcher de segmenter, der er centrale for at øge kunderelationen. Konfigureringen sikrer et sammenhængende og praktisk anvendeligt beslutningsgrundlag, der understøtter effektiv forretningsudvikling, styrket kommunikation og forbedrede kundeoplevelser.
Udfyld kontaktformularen, så vender vi tilbage hurtigst muligt.
Du er også altid velkommen til at ringe eller skrive.
Borgergade 6, 4. sal
1300 København K
CVR/VAT: 34217432
� Copyright - Voxmeter