VoxMatch

Match kunderne med de rette partnere

VoxMatch identificere og beskriver dine målgrupper 
Med VoxMach er det muligt at identificere alle slags målgrupper og derefter få genereret en dybdegående beskrivelse.
Matchet sker på baggrund af knap 2 millioner interviews årligt, som omfatter både danskerne og virksomhederne.
Her afdækkes alt om danskernes holdninger, bekymringer, fritidsinteresser, medievaner, økonomi, forbrug og deres fremtidsforventninger hertil.
For virksomheder afdækkes forventninger til økonomi, beskæftigelse, investeringer og udvidelser samt brug af sponsorater, konsulent-, advokat- og revisionsydelser.  
Find de rette sponsor- og partnerskaber  
Sponsorater er en af de mest effektive kanaler – både til at styrke et brands image, øge kendskab, konvertere nye kunder og fastholde eksisterende.
Faktum er dog, at sponsorpartnerskaber sjældent vælges på et datadokumenteret grundlag.
Med VoxMatch kan du imidlertid identificerer overlap mellem et brands målgruppe og et sponsorobjekt. 

Her kan du matche dit brands kundemålgruppe med en: 
–  NGOs interessefællesskabsgruppe
–  Sportsklubs fanskare  
–  Kulturinstitutions gæster 
–  Musikfestivals publikum 
–  Artists fangruppe 
Sponsor- og partnerskaber med stort afkast  
  • Relations opbygning: Store fælles oplevelser knytter relationer og bygger langsigtede partnerskaber.
  • Synergi og effekt: Når to brands deler værdier, forstærkes oplevelsen, og effekten mangedobles.
  • Autenticitet: Et match på interesser og værdier gør brandet nærværende, relevant og troværdigt.
  • Effektiv kommunikationsplatform: Et stærkt partnerskab åbner op for helt nye veje til at få sine budskaber ud – i en positiv atmosfære og scenografi.
  • Investeringssikkerhed: Data som dokumentation sikrer, at investeringerne placeres dér, hvor giver størst afkast.
De bedste partnerskaber, er dem der for begge interessenters målgrupper, udøser store oplevelser 
Sådan beriger VoxMatch jer med konkret og handlingsorienteret viden 
Metodikken i VoxMatch er enkel: Dit segment specificeres ud fra den ønskede målgruppe – for eksempel segmentet “Plukkemodne” fra CEM Strategikortet. Herunder vises et eksempel med nye, potentielle tilflyttere til Faxe Kommune, som kan bruges til at udarbejde en strategi og en indsatsplan i en bosætningsanalyse. 
Strategi, kommunikation og medieplanlægning 
VoxMatch genererer en segmentanalyse med 116 sider fakta til brug for udarbejdelsen af en effektiv kommunikationsstrategi og medieplan. Det er en rapport, der fortæller alt om segmentet og om, hvad de lægger vægt på – fx i forhold til hvilken kommune man ønsker at bo i. Hvert område dokumenteres både i forhold til udbredelse og affinitet.  
Præcis samme metodik benyttes når rapporten udarbejdes for en bank, detailkæde, festival sportsklub, et forsikringsselskab eller bilmærke, m.fl. 

Dialog Tools

VoxInsights

Opbyg jeres analyser så I er foran markedet

VoxTest

Test jeres idéer – hurtigt, nemt og retvisende

VoxCall

Gør kundedialog relevant og værdifuld

VoxMatch

Match kunderne med de rette partnere

VoxHR

Match organisationen med markedet

Ønsker du at høre mere om CEM Intelligence - eller vil du gerne have et tilbud?

Udfyld kontaktformularen, så vender vi tilbage hurtigst muligt.

Christian Stjer
Christian Stjer
Adm. Direktør
[email protected]
+45 26 83 82 82

Du er også altid velkommen til at ringe eller skrive.

� Copyright - Voxmeter