VoxMatch identificere og beskriver dine målgrupper
Med VoxMach er det muligt at identificere alle slags målgrupper og derefter få genereret en dybdegående beskrivelse.
Matchet sker på baggrund af knap 2 millioner interviews årligt, som omfatter både danskerne og virksomhederne.
Her afdækkes alt om danskernes holdninger, bekymringer, fritidsinteresser, medievaner, økonomi, forbrug og deres fremtidsforventninger hertil.
For virksomheder afdækkes forventninger til økonomi, beskæftigelse, investeringer og udvidelser samt brug af sponsorater, konsulent-, advokat- og revisionsydelser.
Find de rette sponsor- og partnerskaber
Sponsorater er en af de mest effektive kanaler – både til at styrke et brands image, øge kendskab, konvertere nye kunder og fastholde eksisterende.
Faktum er dog, at sponsorpartnerskaber sjældent vælges på et datadokumenteret grundlag.
Med VoxMatch kan du imidlertid identificerer overlap mellem et brands målgruppe og et sponsorobjekt.
Her kan du matche dit brands kundemålgruppe med en:
– NGOs interessefællesskabsgruppe
– Sportsklubs fanskare
– Kulturinstitutions gæster
– Musikfestivals publikum
– Artists fangruppe
Sådan beriger VoxMatch jer med konkret og handlingsorienteret viden
Metodikken i VoxMatch er enkel: Dit segment specificeres ud fra den ønskede målgruppe – for eksempel segmentet “Plukkemodne” fra CEM Strategikortet.
Herunder vises et eksempel med nye, potentielle tilflyttere til Faxe Kommune, som kan bruges til at udarbejde en strategi og en indsatsplan i en bosætningsanalyse.
Strategi, kommunikation og medieplanlægning
VoxMatch genererer en segmentanalyse med 116 sider fakta til brug for udarbejdelsen af en effektiv kommunikationsstrategi og medieplan. Det er en rapport, der fortæller alt om segmentet og om, hvad de lægger vægt på – fx i forhold til hvilken kommune man ønsker at bo i. Hvert område dokumenteres både i forhold til udbredelse og affinitet.
Præcis samme metodik benyttes når rapporten udarbejdes for en bank, detailkæde, festival sportsklub, et forsikringsselskab eller bilmærke, m.fl.