Hall test

Lad os hjælpe jer med at opnå værdifulde forbrugerindsigter gennem hall tests
og exit interview.

Hall test bruges til at indsamle kundefeedback om produkter, koncepter eller reklamer i en kontrolleret ramme. Deltagerne skal interagere med eller teste produktet og med det samme give deres umiddelbare reaktion og feedback på det.

Vi gennemfører hall test og gadeinterview i hele landet og har aftaler med en række testlokationer centralt i de større byer. Hall test og gadeinterview gennemføres som personlige face-to-face interview og besvares via et spørgeskema – typisk via fx tablets.

Fordelen er, at testen hurtigt kan gennemføres og tilpasses en stor gruppe deltagere. Derfor er hall test velegnet til at generere statistiske resultater om jeres produkt, koncept eller andet, I ønsker testet.

Hvornår giver denne interviewform mening?

En anden bevæggrund for at gennemføre en undersøgelse som hall test er, at man ønsker at få kontakt til en målgruppe, der færdes bestemte steder. Dette kan være aktuelt, hvis I ønsker at undersøge for eksempel en kundegruppes oplevelse af indkøbsomgivelser eller service.

Med 25 års erfaring i interviewindsamling og målgruppeforståelse, sikrer vi, at jeres virksomhed får adgang til forbrugernes umiddelbare reaktioner og værdifulde indsigter, som kan forbedre jeres bruger- og købsoplevelser.

Sammen kortlægger vi kunderejsen og identificerer styrker og svagheder i de kritiske kundeberøringspunkter.

Vores avancerede analysesystemer sikrer hurtig og præcis feedbackindsamling og indsigtsrapportering, som gør det nemt for jer at optimere jeres kundeoplevelser.

Vi leverer resultaterne fra dag til dag, så snart din stikprøve er færdig.

 

Kontakt os i dag for at høre, hvordan jeres virksomhed kan få dybdegående kundeindsigter, der skaber resultater.

Spørgsmål? Sparring og rådgivning? Eller vil du have et tilbud?

Udfyld kontaktformularen, så vender vi tilbage.

Analysedirektør, Anna Midtgaard Christensen