Greencheck - sidste dag for kampagnetilbud

Danmarks største grønne imageundersøgelse

Danmarks-største-grønne-imageundersøgelse
Foto: Freepik.com

Greencheck-rapporten afdækker befolkningens og virksomhedernes holdninger og adfærd relateret til den grønne omstilling. Rapporten er et effektivt redskab til at måle jeres klimaindsats effekt på jeres Brand-styrke. Den er samtidig en konkret guide, der identificerer jeres kommunikations styrker og svagheder, relateret til jeres grønne budskaber.

Rapporten udkommer 2 gange om året og omfatter en imageanalyse, som afdækker markedets opfattelse af jeres klimaindsats. En analyse, som måler udviklingen i kendskabsgrad, troværdighed, kommunikationsstyrke, samt opfattelsen af jeres grønne budskaber. Analysen identificerer, hvor I står stærkt eller mindre stærkt, nedbrudt på køn, alder, geografi, uddannelse, samt i tre arbejdsstyrke- og klimasegmenter.

Greencheck-rapporten baseret hvert år på interview med 13.000 danskere og 2.500 virksomheder og omfatter 482 brands, fordelt på virksomheder, mærker, organisationer og partier.

Sidste dag - Kampagnetilbud

Køb et årsabonnement på Greencheck og spar 24.000 kr.

Klik her og se kampagnetilbuddet. Eller læs mere om Greencheck – klik her.

Velkommen i det grønne fællesskab

Finans
Finans
Ritzau
Ritzau
OK
OK
Salling Group
Salling Group
Føtex
Føtex
Bilka
Bilka
Netto
Netto
PostNord Danmark
PostNord Danmark
AkademikerPension
AkademikerPension
COOP DANMARK
COOP DANMARK
Danske Bank
Danske Bank
Energi Danmark
Energi Danmark
Københavns Lufthavne
Københavns Lufthavne
Rema 1000
Rema 1000
Ringkjøbing Landbobank
Ringkjøbing Landbobank
Merkur Andelskasse
Merkur Andelskasse
Jyske Bank
Jyske Bank
Vestjysk Bank
Vestjysk Bank
COWI
COWI
Sparekassen Thy
Sparekassen Thy
Nordjyske Bank
Nordjyske Bank
Stark Group
Stark Group
Dansk Industri
Dansk Industri

Kontakt mig endelig, hvis du har spørgsmål

Christian Stjer
Adm. direktør

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.