Greencheck-rapporten afdækker befolkningens og virksomhedernes holdninger og adfærd relateret til den grønne omstilling. Rapporten er et effektivt redskab til at måle jeres klimaindsats effekt på jeres Brand-styrke. Den er samtidig en konkret guide, der identificerer jeres kommunikations styrker og svagheder, relateret til jeres grønne budskaber.
Rapporten udkommer 2 gange om året og omfatter en imageanalyse, som afdækker markedets opfattelse af jeres klimaindsats. En analyse, som måler udviklingen i kendskabsgrad, troværdighed, kommunikationsstyrke, samt opfattelsen af jeres grønne budskaber. Analysen identificerer, hvor I står stærkt eller mindre stærkt, nedbrudt på køn, alder, geografi, uddannelse, samt i tre arbejdsstyrke- og klimasegmenter.
Greencheck-rapporten baseret hvert år på interview med 13.000 danskere og 2.500 virksomheder og omfatter 482 brands, fordelt på virksomheder, mærker, organisationer og partier.
Sidste dag - Kampagnetilbud
Køb et årsabonnement på Greencheck og spar 24.000 kr.
Klik herog se kampagnetilbuddet. Eller læs mere om Greencheck – klik her.