Greencheck-rapporten afdækker befolkningens og virksomhedernes holdninger og adfærd relateret til den grønne omstilling. Rapporten er et effektivt redskab til at måle jeres klimaindsats effekt på jeres Brand-styrke. Den er samtidig en konkret guide, der identificerer jeres kommunikations styrker og svagheder, relateret til jeres grønne budskaber.
Rapporten udkommer 2 gange om året og omfatter en imageanalyse, som afdækker markedets opfattelse af jeres klimaindsats. En analyse, som måler udviklingen i kendskabsgrad, troværdighed, kommunikationsstyrke, samt opfattelsen af jeres grønne budskaber. Analysen identificerer, hvor I står stærkt eller mindre stærkt, nedbrudt på køn, alder, geografi, uddannelse, samt i tre arbejdsstyrke- og klimasegmenter.
Greencheck-rapporten baseret hvert år på interview med 13.000 danskere og 2.500 virksomheder og omfatter 482 brands, fordelt på virksomheder, mærker, organisationer og partier.
Kontakt mig endelig, hvis du har spørgsmål
Borgergade 6, 4. sal
1300 København K
CVR/VAT: 34217432