Hver dag beretter tusindvis af danskere om deres politiske ståsted, holdninger, økonomi, kommune, forbrug, transportvaner eller kort sagt – alt, hvad der er væsentligt for borgerne i Danmark. En løbende totalmonitorering, udført af danskerne selv, via repræsentative stikprøver, der giver målinger, vi kan have tillid til.
Voxmeter kortlægger løbende danskernes medievaner, både på de klassiske og sociale medier. I samme ombæring afdækker Voxmeter private og offentlige virksomheders image, synlighed, og i hvilken grad kommunikationen virker positiv eller negativ. Alt sammen segmenteret via baggrundsdata i Voxmeters store panel.
Hos Voxmeter hjælper vi dig med at segmentere din ideelle målgruppe, og får samtidig viden om, hvor du skal kommunikere i medielandskabet, og hvilke argumenter, de er modne til at høre hvornår. Med mere end 100.000 panelmedlemmer kan Voxmeter levere markedets mest præcise og nuancerede segmentering.
På grund af teknologien Catglobe er der ingen bedre til at hjælpe dig med at få kortlagt alle de berøringsområder, dine kunder har med jer, samt øvrige point of failures. Her sikrer vi dig, at I løbende får identificeret – helt præcist – hvordan I kan forbedre forretningen; uanset om det gælder service, produkt eller udvikling.
Udfyld kontaktformularen, så vender jeg tilbage.
Analysedirektør, Anna Midtgaard Christensen
Borgergade 6, 4. sal
1300 København K
CVR/VAT: 34217432